onsdag den 5. maj 2010

En nisse med røv i nakken..

.. sådan én fik jeg pludselig øje på, da jeg skulle godnattisse iaftes. Jeg tænkte først: Hva' fanden er det, der står halvvejs gemt bag planten?!.. og ganske rigtigt.. den lille bræknisse uden ryg :-D - HAHAHA, Sanne - hvor snedigt lige at liste den op af tasken ude på badeværelset. Jeg sad bare og grinte højt på toilettet, indtil A råbte, hvad det var der var så skægt ved at være derude.

Og eftersom madklub er hos mig næste gang også, har bræknisse og jeg jo fornøjelsen af hinanden i laaang tid! :-)

Ellers vil jeg bare sige tak for igår, det var rigtig dejligt at se jer igen.
Jeg tror, at dato for næste madklub må blive lidt spontant, men en søndag (hvor vi kan spise tidlig sushi) er måske et bud og samtidig en dag, hvor de fleste kan med relativ kort varsel?..

So long
Forårsknus,
N (der ligger og svælger i alle Sannes magasiner;-)

p.s Sanne, de sko du havde på - hvor er de fra? Superflotte.

4 kommentarer:

Zané sagde ...

hihi ja den sniger sig ind på alle eftersom dens oprindelige ejer ikke ville være ved den LENE! Nu håber bræknissen på et par måneder i et kærligt hjem, der ikke bare smider ham på gaden igen ;-)

Tusind tak for sidst Nina - det var da bare for lækkert både maden (Thorleif har ikke levet forgæves), selskabet og badet ;-)

Herligt at se hvor du bor - og udsigten var da skøn og lejligheden var da også rigtig lys og rar...held og lykke med sofabordet...

Tak for sko-komplimenten Nina...de er intet mindre end specialimporteret fra det eksotiske Falster og mærket er derfor meget ukendt 'SPM' - men selvfølgelig ultra highclass - som alt andet fra Falster ;-)

Glæder mig enormt til at mødes om sushi og småbørn i nærmeste fremtid.

God dag søde piger

Masa sagde ...

Ja, søde tøser - jeg siger også tak for en dejlig aften, selvom jeg kom dumpende lidt sent!
Skøn rummelig lejlighed, lækker mad og godt selskab! Og nu, hvor Sanne har nævnt Thorleif, er det så muligt at få opskriften på de lækre speltboller?

Og bræknissen har fundet et nyt og dejligt hjem! Uh ha... man skal passe på, hvem man lukker ind på sit badeværelse :-)

Mht. kamera, så var det sødt af Alexander at tænke på mig, men jeg må takke nej. Jeg må har forelsket mig i en af de andre Powershot-kameraer...

Er lige kommet hjem fra tango - ville godt være i Sannes "soon to be" argentiske sko :-)
Har hørt godt om den argentiske film "Øjnenes hemmelighed" - den går i Grand og Dagmar. Så jeg er frisk, hvis nogen har lyst til at se den?

Knus fra Masa

Lieb sagde ...

Hej de damer,

Marianne spurgte efter opskriften på Thorleifs speltboller. Kommer her:
0,6 liter koldt vand
20 (25) gram gær
1 stor tsk havsaltflager
2 spsk olie
1 spsk citronsaft
ca. 1 kg usigtet (=fuldkorns-) speltmel
(jeg kom hørfrø, græskarkerner og solsikkekerner i for at gøre den lidt sjovere)
Det hele blandes og røres til en tyk grødet masse i skålen (skal ikke æltes og kan derfor være klistret og grødagtig). Stilles i køleskab natten over med film over. Næste dag smides de på en plade og bages i indtil de er færdige (vist ca. 15 min).
Velbekomme!

Sanne, jeg skal lige høre om du var interesseret i kameraet, nu hvor M ikke er.. Du nævnte det lige? Ellers ryger det nemlig i den blå.

Nå, tilbage til kost og spand og indretning og udsmidning!

Knus og go dag til jer!
/N

Zané sagde ...

hej hej
tak for tilbuddet Nina, men jeg har næsten lige købt et ualmindeligt dyrt og dårligt kamera, så hvor end jeg gerne ville, er jeg simpelthen nødt til at prøve at få gang i det andet...Men sæt da prisen op på den Blå...det er da alt for billigt.

tror jeg skal hjem og bage lækre boller - men først når jeg har eftermiddagshygge-hentet med søde lille Svea ;-)

God dag

kh
Sanne